Luz ahora: 0,00332 €/kWh

LUBIAN: Los Hijos de Abraham....

Los Hijos de Abraham.

Vai tu a saber a santo de que, pero o caso é que o maestro aquel día, e sin que servira de precedente, pediule os alumnos de 4º de EGB, na asignatura de relixión, que le ficeran unha redacción da vida dos fillos de Abraham-. “Papofino” que non achaba xeito por onde collelo, axudouse da “boa voluntade” de Holofernes e o seu parente, máis non o curman adivino, outro, catro ou cinco anos mores quel, e que se sentaban xusto no pupitre por tras.
Cos ecos daquelas estupendas Olimpiadas de Munich 72 e o Mundial de Alemania 74, a escondidas do maestro, ou eso era o que eles creían, iban apuntando ao seu discípulo os avatares daquela numerosa e variopinta familia de Abraham:

Papofino non daba a basto a escribir os innumerables datos que Holofernes e cia le iban aportando, e relouqueaba co ben que le estaba saindo a redacción, mentres, o maestro non le quitaba ollo e polo baixo escarallabase de risa, imaxinando o contido do escrito.
Nada máis acabar, Papofino, seguro de ter o mellor traballo, non vei as horas de leer en voz alta a súa redacción, o mesmo que le pasaba o maestro que tamén estaba deseoso de saber o que naquela pizarra se escribira.

Comeza a lectura degrañando toda a parentela de Abraham, mentres o resto de alumnos botan risotada tras risotada o maestro fai ver que todo vai ben, eso si a cousa non le resulta moi doada e ten que pechar os ollos sobre as listas da lotería que cubren a mesa, ao tempo co coitado inocente lee a redacción.

-Los hijos de Abraham eran cinco. El primogénito Cassius Clei se formo como boxeador, deporte en el cual llego a alcanzar el campeonato del mundo de pesos pesados. El segundo Mark Spitz, se decanto por la natación, esplendido deportista que en las olimpiadas de Munich 72 alcanzo la nada despreciable cifra de siete medallas de oro en las diferentes especialidades en las que participo. Un tercero Seep Maier, se decanto por el fútbol, siendo el esplendoroso portero de la selección alemana, campeona del mundo, contra la Holanda de Johan Cruyff, en cuarto lugar el súper ganador y estratosférico ciclista Edie Merck, y un último y quinto varón que decanto su desarrollo cultural hacia la música, actividad en la que triunfa en todas las listas de éxitos del mundo con sus grandes canciones: Casacho, El Bimbo, La raspa.... y que no es otro que el incomparable Georgie Danm-.

Acabada a lectura o maestro felicita ó Papofino:”Sr. Pilindrin, muy bien su pericia con la pluma… perdón el pizarrín, será usted un gran capador de grillos”, “Srs. Fernández, majaderillos de la porra, ustedes aún mejor”, “pero han tenido un lapsus imperdonable al haber olvidado incomprensiblemente al sexto de ellos, Don Vicente Lera, que destaca en el campo de la carpintería y amaderados de tejados”.