Luz ahora: 0,10774 €/kWh



Per a totes les famílies que estan patint per la pèrdua d'un ser volgut: Sempre junts. Pujaré a un estel brillant on es troba el topazi i el cristall. Construiré un carro daurat guiat per cavalls adornats per a quan vulgau anar, eixiré a poqueta nit per rebre-vos a tots i quan ja estigau cansats jo vos tornaré a baixar entre núvols de cotó perquè ningú es faça mal, i tots els dies ho faré. I quan arribe el moment, en que no pugau baixar, estendré les meues mans i vos acaronaré suaument, amb la tendror ... (ver texto completo)
Per a Miquel: A la teua arribada el cel ha obert les seues portes de bat a bat. Els ángels juganers t'han invitat a fer una carrera a gran velocitat, i tu sense pensar-ho has aceptat, recorreguent el cel de Nord a Sud i de l'est a l'Oest, sense brúixola ni mapes, pels camins que ells han preparat. T'has inundat de llum, de blau, de cel, de vida, observant els camps sembrats, els mars tranquils i el cel canviant. Ara podràs recórrer camins interminables, coneixeràs paisatges, els pobles habitables i secrets incontables. I EL vent suau i acaronador de primavera, t'enviarà el missatge d'amor dels teus i de totes les persones que te volen. Descansa feliç on et trobes. ... (ver texto completo)
El monument al vidrier de l'Olleria, escultura donada per Antoni Grau i Mompó, cumplirà a finals de 2019 els 10 anys de la seua inauguració, a l'entrada del polígon del "Carrascot".
Nit de Reis. La lluna es vesteix de seda, i es posa el millor vestit. Camina descalça, no vol despertar el sol. Roda jugant amb milers de estrelles que llueixen brillants, ajudant els Reis d'Orient a arribar a les cases de tots els xiquets/es amb els seus joguets. I els esperen feliços, ansiosos, alguns no dormen, i altres es desperten molt prompte, creient que és l'hora de veure'ls arribar.
Bien es sabido que la ambición tanto puede volar como arrastrarse.
Por si llega el olvido: Si llego a olvidar, cada mañana al despertar dedícame tu sonrisa y háblame con suavidad. Recuérdame los momentos que en nuestras vidas tuvimos una gran felicidad. Abrázame tiernamente y empieza a tararear, dedícame cada día tu tiempo y tu paz. Susúrrame no lo olvides y hazme soñar. Acércame a los olivos, también al pont de l'Arcà sé que ellos me hablarán y también me calmarán. Y si alguien te pregunta cuando vas conmigo a andar, no digas a nadie nunca que ya no tenemos paz. ... (ver texto completo)
Una obra interesante, dado que une tradición y modernidad, de manera respetuosa.
En el Palau dels Marau / Casa Santonja, està el espacio de interpretación de la Ruta del Vidre de l'Olleria.
mús que puede servir el bar del convent o santuari
A Don Antonio: Me he enterado que ha sido destinado a otra localidad. Siento que deje Aielo. Ha realizado una gran labor. Que Dios le bendiga. Es usted una gran persona: Responsable, bondadoso y muy prudente. Espero esté a gusto en su nuevo destino y sea muy feliz.
A una niña linda: Hiciste tu último viaje, el cielo abrió sus puertas para recibirte, y miles de ángeles estaban esperándote. Ya eres tú uno de ellos, tan especial, tan bonita, con el encanto de la inocencia. Ahí todo promete Paz, promete Vida... y los sueños se hacen reales, tan reales como para seguir viviendo eternamente.
A quienes habeis perdido un ser querido: Durmiendo estás y en mi recuerdo permaneces despierto. Cruzaste el horizonte llegando a la otra orilla, convirtiéndote en música y poema, resurgiendo como una suave brisa entre las nubes blancas, con el color del cielo que te envuelve en el lugar preciso. Te escucho en las notas de una canción y con el susurro del viento cielo adentro.
Me ha gustado mucho la entrada de este año 2018. Enhorabuena a todas las personas que participaron haciendo que la entrada fuese tan especial.
Es Aielo mi refugio y mi paz, son sus calles el reencuentro con un mundo mágico de antaño, es el recuerdo de los míos, las vivencias compartidas, donde viví más momentos entrañables. Y fue allí, en aquellas calles estrechas y morunas donde supe que mi hija iba a venir al mundo y llegó con sus preciosos ojos grises, que hablan al mirarte, con su sonrisa limpia y su gran bondad. Y es allí donde la disfruté hasta su juventud y en especial el verano del 2005. Te quiero, mi vida.
Visitad la exposición "l'Art de la Concòrdia" del artista de l'Olleria Toni Grau Mompó, durante el mes de julio, en el Palau dels Marau. tonigrau. com