Recuerdo como si fuera hoy, el primer día que asistimos a la escuela primaria, tenía seis años, nos partieron un lápiz y la mitad para cada uno, en una mano una pizarra y en la otra una rebanada de pan con nata y azúcar , lo que se supone era por la tarde, el profesor Don José Vera,  un andaluz gallego de adopción que según he oído comentar en tiempos jóvenes destacaba como futbolista, era serio frugal y respetable, carácter socarrón e irónico, que según me contaron fue uno de  aquellos represalia ... (ver texto completo)
Fixera frio,  chovera a dios dar auga, nevara ou so ventara, que pracer chegar a casa donde agardaba a taciña de caldo un par de ovos con patacas fritas e para entrar en calor meterse nunha daquelas camas i a dormir o que fixera falla.
O redor de vez en cando unha velliña insomne que facía de anxel da garda.
Nin televexos nin obxetos que inducen a compulsividade existían enton.
Levo aguantando o segredo moitísimos anos, estou a punto de reventar, a min nadie me pode acusar de delator, sempre fun quen de cumplir un xuramento, pero o meu pesar neste caso xa non ten obxeto a resistencia, o sinto moitísimo, mais que si me arrancaran unhas moas sin anestesia, o fin despois de remoelo,  chegou a hora de dicir basta , e ante a concurrencia yo me confieso:
O que espichou o pau a pila de merda humana e pau e ambos los dous foron lanzadas a bidreira da escola, a  que daba o cañijote ... (ver texto completo)
Todos los vinteún de cada mes había feira en Cabanas, falo daquelas feiras cando casi non había ninguèn que non traballara nunha terra ben da sua propiedade tamén de arrendada, ou que non tivera porco na casa, e alguha que outra jaliña que sacar a pasear, tamén quen tiña coellos
O caso e que estas e outras razóns o poder de convocatoria daquelas feiras era enorme e a oferta singular hoxe levada a deshuso non pasa de ser un mercadillo e sin mais.
Ala fumos a buscar un pequeno porco pa podelo engordar.
O ... (ver texto completo)
O outro día estando tomando café nun bar, oín falar a Macamen daquelas Semana Santas cando non había outro sitio onde ir e era o refuxio de tanta xente que papaba de pe a pa o sermón das sete palabras e aquelas si que se facian largas, eran algo así como una representación de unha traxedia grega donde un único actor tiña como fin principal producir unha catarsis
Había moita xente que ia con devoción e outra que ben por vivir sola encontraba o sitio adecuado para verse acollida entre tanta xente.
Eso ... (ver texto completo)
Llora rueda llora que tus lamentos son alegrías para mí dando cuenta que están vigentes, llora carro llora que mientras tus lamentos se dejan oír es la señal  de que las gentes que más significan para mí, aun a día de hoy todavía están presentes.
Llora carro llora, llora y no dejes de llorar por que tu silencio me hará despertar en una realidad que no he pedido sinó que me ha sido impuesta
Así veña dios do ceo con un castijo divino, si non foi a Ñasa a que lle dixo a Naranxa, ¡hasta aquí hemos llegado!
E ten razón, por eso de tratarse dunha industria, cada vez  o camión ven  a descarjar leña, pon a calle que mais que sitio de pasar xente parece un barrizal onde se poden criar a ras.
Ainda que agora quera volverse atrás e do que dixo  xa non di nada
A Pendellas anda caladiña con eso de que e veciña,  ademais non e quen de falar, tanto ela cómo a Bailera teñen o vecindario en vilo ... (ver texto completo)
Ai dios mio o que hoxe vin,  o Mexote arreoulle unha labazada o Bailero,  que non foi quen de sosterse que caeu encima dunha pila de merda,  eso sí,  era da Xubenca e non da Marela,  que si non..
E todo por dicir que as vacas do Gerónimo tiraban mais que os bois do Pipela
No se ha dado fecha definitiva,  para celebrar un coloquio que versará sobre la la psicología como instrumento de utilización y manipulación de masas a través de la historia y que  con técnicas de última generación  ya experimentadas y estadísticamente contrastadas con resultado positivo abaratan costes  estimulando más si cabe  la motivación a quienes va dirigido.
Habrá una disertación  previa  que expondrán el señor Chupalauña y la señora Mirandona
Título: Si Pablo Iglesias si Belén Esteban,  ... (ver texto completo)
Que ocurre en Cataluña con tantas familias divididas que en una misma casa está prohibido hablar de según que temas.
Y que un alto cargo de una multinacional decida regresar a Galicia por que está el hombre harto de oír según que cosas, prefiriendo perder su alto poder adquisitivo a cambio de vivir con dignidad, dice que ya está más que harto.
No daré datos allá quien no se lo crea.
Pero lo cierto es que España es una obra inacabada pero de derrumbe ni satanás es capaz de rematarla
Ai ooh, parece que o noso poeta non lle gustan os calamares con patacas e que ve as casas vacías, fala do pobo e da sua xente  con certo grado de desencanto e pesimismo, cada quen está no seu dereito de opinar eu por educación desta vez vou a estar calado, tampouco son quen para baixarlle a autoestima o quen cando se pon a rimar remata facendo routadas cando fala do que desconoce
No se deje ir por las primeras impresiones que pueden ser engañosas
Más si no se han tomado la pastillas en el día del ... (ver texto completo)
Y dicen los separatistas: Cataluña es indivisible, en que quedamos ooooh
Bo, vai haber que poñer as vacas o rego que en canto as deixas soltas vanlle a comer o millo a o Figueroa e o can non o impide por que e un lacazán.
Hoxe terei que ir a como o Párrocho a ver si a Casilda me prepara un guiso de parrochiñas que a muller púxoseme e folga e dice que si que ro comer ade ser onde come o gato
Pero o gato non está dacordo
A principio de los sesenta,: el maestro Malde al piano, junto a un helenco de promesas de la canción actuaban en el Cine de Ares cuyo escenario lo conformaba el lugar de la pantalla una vez levantado el telón, es una pena no recuperar el local para diversos tipo de representaciones y disponer de un espacio semejante para poder utilizar en actividades culturales como por ejemplo el teatro aficionado, y que decir de aquel escenario del viejo casino derribado por una más que cuestionada decisión.
En ... (ver texto completo)
Todas las mañanas de 11 a 12 horas salíamos al recreo, en la tercera fase de la primaria que impartía don Antonio y disparados nos dirigíamos a la playa en donde organizabamos partidos de fútbol, raro era el día que llegábamos de regreso con puntualidad, y como consecuencia al siguiente día nos quedabamos sin recreo, teniendo a veces que enviar un emisario qur tuviera crédito para mediar  ante el profesor con el recado de que no volvería a suceder de ahí que el profesor ablandara, el emisario siempre ... (ver texto completo)
La infancia deja de serlo de verdad, cuando han muerto tus padres.
La vejez nos brinda la sana posibilidad de reírnos de nosotros mismos cada vez que nos miramos al espejo y sin darnos cuenta hacemos el más sano de los ejercicios
Los verdaderos amigos son aquellos que lo mismo da el tiempo que haya pasado que le cuentas lo que no le cuentas a los demás
El tirar palante en esta puñetera vida es el ejercicio de tener que interpretar un papel si pretendes sobrevivir algo que al despertar que es entrar ... (ver texto completo)