Luz ahora 0,13700 €/kWh

A VILAVELLA: Sinor ocarballo, voçe gosta da brincadeira, munto obrigado...

Sñr. 25 solo é pra avisarlle como bon foreiro que é bostede, que se se encontra no Brazil, teña cuidado coas bandas de Sao Paulo, e Minas Xerais, non sendo que non o respeiten a voçe nin a o seo xefe nin o padre, será millor co padre torne O Pozo de San Raimundo en Madri e facerlle homilias os pobres eiqui a que arrisquen a vida no Brazil, e bostede a traballar o restaurante do seo xefe a castellana xunto con el, ou non lle chegaba oa que gaña nos tres que ten en Madri
doulle unha permicia do que esta a pasar ei.
danos materiais

Quartel da polícia atacado à bomba no Brasil
O quartel da Polícia Militar (Segurança Pública) da cidade brasileira de Campo Belo, no interior do estado de Minas Gerais, ficou bastante danificado depois de ser atacado com explosivos durante a madrugada. Ninguém se feriu, mas os estragos no quartel e nas casas vizinhas foi elevado.
De acordo com a polícia local, dois homens passaram numa mota a meio da madrugada e lançaram para dentro do pátio do quartel vários explosivos, que não se sabe se eram bombas caseiras de forte potência ou bananas de dinamite, tendo fugido depois a alta velocidade. No momento do ataque, apenas dois agentes estavam na sede da polícia da cidade, que tem 51 mil habitantes, e protegeram-se como puderam após a primeira explosão.
A violência dos engenhos explosivos foi tão grande que destruiu o pesado portão de ferro do quartel, parte do muro, arrancou todo o telhado do imóvel e deixou rachass nas paredes. Nove veículos estacionados no pátio, quatro da polícia e cinco de agentes que estavam de serviço pela cidade, foram destruídos.
Inúmeras casas em redor do quartel, que fica no centro de Campo Belo, tiveram as vidraças estilhaçadas, fazendo a população acordar em pânico. A polícia investiga se o ataque, e outro ocorrido há dois meses contra a casa de um agente, são casos locais ou se têm relação com a onda de violência desencadeada contra forças de segurança por uma facção criminosa do vizinho estado de São Paulo, que também actua em Minas Gerais.
Toma nota de isto y fuxii pra ca, deixo o cabalo y a vixiancia da finca y volta.
Un saludo ZÉ

Sinor ocarballo, voçe gosta da brincadeira, munto obrigado por intentar poñerme al corriente de lo que istá a pasar ca, más xa a dias que o xefe le trouxerin da Ispaña unha mala xea de petardos, tambéin comprou unha mota o outro dia, más pro apartamento nahún a trouxo, dirá voçe como é que me entero distas coisas, munto secillo, o padre alcontrou un papel no pasillo, resultando ser la factura da mota, de tudas maneiras quizás nahún debía decir istas coisas ca, más istou un bocadito xeo do xefe, aunque istou un bocadito confundido, pois a sótana do padre xeira a caimada, nahún precisamenta a da aguardiente, sexa como sexa a min tocame calar. Teño que decirle que cuando le dei a noticia o padre, de que o sinor Raimundo caera o pozo, so facía que sudar, hasta que quixo leer a mensaxe,-decíndome nahún me estraña que o xefe te xame cabeza de corzo,-por qué padre,-parece que teñes pacto co Diablo todo lo entendes mal. Referente o cabalo istou a pasar béin a muntos dias, mellor dito noutes que veñen as pretas pra que as inseñe a montar.

Unha aperta.