-25% solo aquí

A VILAVELLA: Sinor Pocholo: Munto obrigado por as suas parábolas,...

Me gustaría que de a vilavella en chile se acordaran de poner algo en el foro como antes porque todos están muy actualizados ojalá que me escuchen.
Yo me llamo Bldomero Pidal Conde el del salón. bpidal@hotmail. com saludos a todos.

Sinor Baldomero: Home guapo y con dinero, a tenor do seu mensaxe en el cual me sento identificado, contaré unha anecdota que me pasó a min en el ano 1966, día 12 de Octubre, serian las 12 horas de meio día, pois béin istaba de criado donde el sinor del xapeo en las frieiras, a coisa que ia co carro pra Vilavella, levaba dois toneles de viño de 25 cantaros cada uno, o xegar a la altura de la Mecquita, alto a la Guardía Civil,é decer dois guardas da benemerita del Sinor Francisco, que leva ahí, coisa que eu contesto como o meu xefe me tiña dito, viño,-entón donde veo iste viño, eu sempre teño constume de asimilar as coisas, más claro se me pasara el lugar donde viña, so que me vino a la memoria el Rio-follas, un logo dice agora te bou a follar eu, coisa que eu mirando al ceo le digo Deus meus deixeme facer memoria, totale que o guarda tiña a pitoca levantada y de imediato a baixou, coisa que o compañeiro le dixo mellor que provemos el viño, coisa que eu de imediato le abrin a la ispicha y le enxin un copo, coisa que brindarin con munto gosto, a verdade que ian unhs 100-Kilos de café Sical que viña del meu querido Portugale, claro dentro collida a espicaha enganchada por dentro ia unha bota de viño, entón me vino a cachola el vino de la Rioxa, totale que un dos guardas dice tubeste sorte acordarte, sinahún tiña que estrenar a pitoca, total que eu pra Vilavella continuei viaxe. Dirán voçes y a nos que nos importa, béin eu lo conto porque creo que foi un acontecemento relacionado con ísta fermosa Vila.

Creo que ha dado en el clavo, son historias bonitas y nos traspasan a aquellos tiempos. Creo que al Sr Baldomero le gustaran, y tambien tendra bellos recuerdos.
Un saludo

Aprezado Sinor Pocholo: Eu penso que iste sinor Baldomero téin munta razahún no que dice, agora debemos decir lo que pensamos, a min os seus chistes me gostan, además cada uno debe de decir como le va en la feria, sempre que nahún faltemos al respeito de niguéin, istá anecdota que eu contei, debo aclarar que o carro canta béin, pois tiñamos de apretar béin as treitoiras para que parecera que tracia más peso del que realmente tracía, era unha parella de vacas taludas, pois depois de descarregar na Vila Fermosa ia de volta a dormir no carro, entón había pouca circulazahún de coches, qué tempos.

Sr Ze usted tiene que sentir el paso de los años, porque usted pertenece a la Prehistoria y eso le hace sentirse tan romantico en esta era moderna.
Yo me recuerdo que por Villavieja habia que esperar una hora para ver pasar un coche. Los que mas asiduos eran los camiones del pescado. Los Barreiros y los Pegaso como subian hacia la Canda. Muy lentos pero seguros, me recuerdo de colgarnos en la parte de atras y bajarnos en la Canda. Cuantas palizas por hacer tal osadia.! que tiempos ¡

Sinor Pocholo: Munto obrigado por as suas parábolas, más penso que se pasou un bocadito nas fechas, béin eu por los anos que teño me recordo de muntas coisas, más de íso a falar da prehistoria, detudas maneiras le agradezco a sua considerazahún hacia mi persona.

Unha aperta.